wtorek, 15 lipca 2014

Czas szybko leci, prawda?

  
Jedna czwarta wakacji już, niestety, za nami. Dziś już 15 lipca. Ten czas leci za szybko, prawda? Nie minął tydzień, a ja bardzo stęskniłam się za kilkoma osobami z obozu. Ogólnie byłam troszkę fochnięta, bo kolega wyszedł z autokaru przed pożegnaniem, ale w głębi serducha wiedziałam, że będę za nimi bardzo tęskniła.
Ehhhh...

Jutro znowu wyjeżdżam, tym razem na dwa tygodnie do cioci, gdzie mniej niż pół kilometra o domu mieszka moja dobra znajoma - Justyna. Jak zwykle - widzimy się tylko na wakacjach, więc się za nią stęskniłam. Już nie mogę się doczekać, kiedy się zobaczymy! Mam z nią bardzo dużo miłych wspomnień...Pomagała mi namówić ciocię na różne rzeczy, jeździłyśmy razem do sklepu itepe... Znamy się już 6 lat. 6 lat przyjaźni, która dalej trwa. Cieszę się, że ją mam!


 Jutro prawdopodobnie idę z Jagodą na basen. Tak bardzo tęskniłam za pływaniem i za czasami naszych starych spotkań. Jutro ma być u nas świetna pogoda, także będziemy pewnie świetnie się bawić! Wyjeżdżam dopiero wieczorkiem, więc będziemy mieć dużo czasu dla siebie. Mam nadzieję, że nie  zapomniałam, jak się pływa, haha. Przedstawię Wam jeszcze dalsze plany na moje wakacje:
Przyjazd do Justyny.
Pojechanie do Svidnika.
Chodzenie na basen.
Zarabianie pieniędzy.
Oglądanie anime.
Czytanie mang (między innymi Tokyo Ghoul i Pandora hearts).

Przepraszam, że ostatnio notki są takie nietreściwe i nie ma w nich zdjęć, ale obiecuję, że po przyjeździe to nadrobię. Będzie dużo zdjęć z basenu i z wyjazdu, także mam nadzieję, że się nie obrazicie, że dopiero wtedy notki będą lepsze. Po raz kolejny życzę Wam miłych wakacji i już kończę. Papa!
Koszulka: Pewex ALL4U

http://rukia-kawaii-no-yum.tumblr.com/
http://ask.fm/TheSplendid
https://www.facebook.com/groups/692285560831093/?fref=ts





4 komentarze:

  1. Widzę, że twoje wakacje będą bardzo aktywne, zazdroszczę ci odrobinę, ja w tym roku kompletnie nie mam co robić ;-;

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zazdrosna. ;-; Tak samo jak o Aśkę. XDDD Nie wiem czy wiesz, ale śliczny blog. *0*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to słodkie. Nie bądź zazdrosna, haha. (;(エ); ) 

      Usuń
  3. Tyle rzeczy robisz w wakacje a ja siedzę... i tyje XD znowu!
    Śliczna bluzeczka! :33

    kawaii-as-lucifer.blogspot.com zapraszam :33

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i proponowania ewentualnych zmian, pomysłów na notki, spokojnie, Rukia nie gryzie ∩( ・ω・)∩