sobota, 9 sierpnia 2014

Miniona część wakacji i plany na pozostałą.


Witam, moi Kochani!
Wakacje szybko lecą, a jeszcze tyle rzeczy do realizacji... Większe plany już zaliczone. Byłam teraz przez dwa tygodnie na wyjeździe, na początku wakacji nad morzem... Byłam też raz z Jagodą na basenie i miałam wypad z Akii nad wodę, i prawdopodobnie spotkam się też z Muffinkami w galerii
Rzeszów

Ale zacznę po kolei. Pewnego razu gadałam sobie z Akii przez Skype, nagle usłyszałam, że z dołu woła mnie Mama i zapytała, czy chcę jechać z Olą nad wodę. Chętnie się zgodziłam. Na następny dzień bawiłyśmy i topiłyśmy się w rzece, ale ogólnie dość dobrze się bawiłam, no i dostałam zdjęciaz poprzedniego meetingu! 
Tunika: lumpy
Krzyż: PEWEX
Bransolety: DIY
Pierścionek: Szkocja
Bluza: należy do mojego brata ;--;
Plecak: Clarie's
Obudowa na telefon: Allegro
 
Co do ostatniego zdjęcia (mojego profilowego na ask'u) dziękuję Natalii za obróbkę!

Kiedy byłam z Jagodą na basenie było bardzo fajnie, ale nie wydarzyło się nic szczególnie specjalnego się nie wydarzyło, więc nie będę o tym opowiadać. 
Chciałam teraz powiedzieć Wam o spotkaniu Muffinków w Galerii Rzeszów, które odbędzie się 14 sierpnia. Tak bardzo nie mogę się go doczekać! Fakt, jestem średnim Muffinkiem, ale bardzo chcę
poznać nowych ludzi i wreszcie pochodzić po galerii.

W sumie nie ma  już za bardzo o czym opowiadać. Codziennie chodzę do Babci i do biedronki, oglądam Wojny Magazynowe/Storage Wars na History, rebloguję na Tumblr, gram w Słodki Flirt i MovieStarPlanet (siedlisko idiotów jak na ask'u, cóż), gadam z Natalią, Julią i Szulikiem. Do domu obok przeprowadziła się całkiem okej dziewczyna, znajoma Miki (pozdrawiam, Natalko!). Nic się u mnie nie dzieje, nudzę się. Ostatnio przypomniało mi się, że mam jeszcze z 1000 złotych z Komunii
u rodziców, oraz że mam 200 złotych w skarbonce. Nie mogę doczekać się zakupów na http://www.404error.sklepna5.pl/! Ten sklep ma takie cudowne rzeczy... Już dawno kilka sobie tam upatrzyłam, mam nadzieję, że w
najbliższym czasie zakupię kilka z nich. Kocham alternatywne sklepy!

Jak zwykle ostatnio - notka krótka, ale boję się, że Was zanudzę, a powinno pisać się tylko wtedy, kiedy ma się wenę.
Pozdrawiam,
Wasza Rukia.

3 komentarze:

  1. Świetna notka i śliczne zdjęcia :*

    http://pastelgavi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja Ciebie też pozdrawiam! :D / Natalka

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i proponowania ewentualnych zmian, pomysłów na notki, spokojnie, Rukia nie gryzie ∩( ・ω・)∩